Italien & DILF

Jaha då var det lite party i går. Var ute me Alex å gänget. En runda på Marinfetsivalen träffade Malin å lille Rolle! Mmmm Lille Rolle, han är liksom så vänlig, lugn å rar. Kan behövas när man e tillsammans me Malin! Hon e som jag fast hårdare å smartare! Bra klipp den där Rolle tror jag, han hittade hon nog inte REA direkt. Ha ha ha! 
 
Malins Mutti å Pappi träffade jag oxå! det var längesen! Vi åkte ju till Italien tillsammans med dom, det var Steffe (pappi) Maimo(Mutti) , Malin , jag å Nicke. Dom gnabbades hela vägen. Oftast om vem som hade mest rätt å så. Jag sov 23 timmar av dom 24 som det tog att åka dit. Orkade inte gnabbas me dom för jag har oftast fel ändå :) .
 Väl framme i Italien så fick mutti å pappi för sej att bråka riktigt mycket (antagligen om hur man stavar till autoban eller något)milen innan vi var framme. Sen satt vi där på parkeringen å båda vägrade hämta lägenhetsnyckeln. Det var väldigt varmt i bilen, solen sken, svetten rann, så ni kan ju bara tänka er hur det luktar med 3 ungdommar i baksätet! Helt plötsligt rusade Malin ut ur bilen å skulle göra en (för mej i alla fall) räddningsakuktion, alltså hämta nyckeljävlen. Jag blev rädd för Malin i den studen. Där kunde man se vad för mycket värme kunde göra! Nä då! helt plötsligt skriker Maimo att "Jag gör det". När vi kom till lägenheten blev vi glada igen speciellt jag å Malin, för det bodde fina pojkar nedanför oss som vi direkt började stirra på, å smyga.

Vill ni höra mer Italien historier? Har många på lager för det hände mycket där! Jag kan ge er några rubriker "Tyskarna" "Steffe ligger å väntar" "Vad vi levde på" "Malin å Miia i diket" "Hemfärden" eller fråga inte efter Hemfärden för jag kommer inte ihåg den! E min själ kvar i Italien? Hoppas Malins e det oxå för då får vi nog åka å hämta den där i Italien.

I kväll så har jag å Malin Holgersson (inte hon som jag skriver om dör uppe) släppt iväg våra DILF:ar. Dom e i Ätran för det fyller 100 år. Hur såg det ut för hundra år sen, kan man undra....  
 
 /M

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fråga Jullan. Kan säga så här, männen som bar pistol ville inte ha betalt för skjusen i form av avsugning xD

2009-08-03 @ 00:24:20
URL: http://caaaroliiine.blogg.se/
Postat av: Malin

Hajhaj Gumman.

Fan va kul det var i fredags! Och jag längtar på fortsättningen i följetången om vårt älskade italien!

2009-08-03 @ 19:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0