Cykelfest 2009!

Då har den årliga cykelfesten varit! Skoj som attan!
Jag och Per cyklade upp till Berg å åt förrätt. Tony och Micke hade oxå hamnat där. Det blev en kräftcoctail. Sen var det bara till att raca hem å fixa huvudrätten. Vi serverade Corona med en limeklyfta som välkomstdryck och grillbuffé till mat. Det var Martin, Roger, Lotte & Jonny som kom till oss. Vi hade sköjj som fan å spelade grymt hög musik! Det ska höras att det e fest! Vi ropade in Dennis, Emil och caringa oxå för deras gäster hade dragit hem för att byta om. Carina å Dennis feströker! Det visste jag inte!  Vid halv nio kom Bosse me traktor å lövad skrinda. Han körde ner till torget där fler folk hade samlats för att käka tårta.
 Sen bar det av till Fegen å då blir det luddigt :)


Love it!


Våra gäster.


Roger å Lotte!


Martin & Johnny.


Me.


Annelie i vagnen!


Per & carina.


Jag å Dennis. Dennis å dom ville att jag skulle sitta bak me dom , det e
nog för jag e så snygg å hipp!


Gänget!


Parkerat på torget.


Tony vinkar! Gla å fuller!


Jag å favvo-pensionären!


Vi


Glenn visar att maten var god och att han är mött.


Carina, Dennis å Emil!


Torget!


Lappen å Johnny.


Nu e vi framme i Fegen!

/M

Kommentarer
Postat av: Dennis

Det var ju självklart att de berodde på den anledningen att du skulle sitta bak med oss:P

2009-08-10 @ 19:35:05
Postat av: fidde

det verkar ha varit en rolig cykelfest! Hoppas ni hade roligt!

2009-08-10 @ 20:34:02
Postat av: Anonym

Skitasnygg dukning.

Måste man ha skinnväst när man bor i kinnared?

2009-08-10 @ 20:54:41
Postat av: Mimmi

Nej det måste man inte det har bara blivit så! Vem e du förresten?

2009-08-10 @ 23:00:39
Postat av: Malin

Lyckad dukning. Rullade min racerbike bra?

2009-08-11 @ 08:32:34
Postat av: Mimi

Jo den gick som ett skott! Du ska få tillbaka den så fort jag kommer på att jag har den! Eller när jag inte sitter me linus hela dagarna!!

2009-08-11 @ 18:09:01
Postat av: Cissi

Hade varit kul att se alla kryssa fram och tillbaka som vettvillingar med sina cyklar för att hinna till förrätt och huvudrätt.

Vi hade mys med Limpan i alla fall. Tack för lånet!

2009-08-12 @ 19:44:11
Postat av: Mimmi

Varsågod! Säg bara till om ni vill löåna han ingen eller om Linneá vill komma till oss.

2009-08-13 @ 16:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0