Datorn är sönder!

Vår dator är jätte sönder! 
Jag kan inte blogga lika mycket som innan.
Nu har jag lånat kontorets dator.

Har städat lastbilen i dag. Fin som attan blev den. Körde Tony till Smålandsstenar oxå för han skulle hämta en av småbilarna. Det kom ett skyfall påvägen hem, så jag såg inte ett skit! Då var jag rädd! Det konstiga e att jag hela tiden tänker "kör inte av vägen, Linus e i bilen" å så börjar jag sjunga. Eller jag och Linus har sjungt hela vägen.

Vi sjöng: En elefant balabserade, Lille Katt, Power of Love å andra Power-balader. Lisa Nilsson, Amazing Grace mm. Linus bara glodde. Sen pratade Linus med mej så pratade jag "Kinesiska" som svar, då glodde han ännu mer.

Nu äter Linus päron och Per(on) lossar bil + släp.

Har köpt en Ed Hardy doft-grej i dag till lastbilen.

/M




Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du får ta det försiktigt på vägarna, Nu låter jag som en riktig moral käring men det är bara för att jag är rädd om dig o Linus. Det var ju inte bra att datorn krånglar men du får kanske snart ordning på den

2009-08-28 @ 19:20:38
Postat av: Anonym

det e inte bra att datorn e sönder då kan du ju inte titta runt längre så ofta! hoppas den blir fixad

2009-08-31 @ 11:05:01
Postat av: Cissi

Jaa, det är skit när datorerna kraschar.Det hjälper inte hur mycket man letar efter svarta lådan....man hittar den aldrig. Ha det mys.

2009-09-01 @ 20:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0