HÄCKASAXEN!

Jag älskar min häcksax, eller det e ju inte den jag älskar utan att klippa häckarna. Skulle kunna jobba me det tror jag. Ska fråga om jag får klippa häckan som jag å Bosse (grannen) delar på. Per sågar ner äppelträdet, det e i vägen rätt mycket å så kommer det ligga mosade äpplen på uppfaten! Synd att såga ner det! kanske ni tänker! Men jag kan trösta er med att jag har råd att köpa Äpplen i affären. 



 Nu har jag precis hämtat Linus ur duchen. Han var så skitig! Han har planterat lite i rabatterna å han har ätit sand och äpplen på dagis med Jennie. Jennie har tjatat om LInus hela semestern å hon ser Linus som en lillebror.... hon brukar säga så i alla fall. Hon e nog 3 tror jag å ska bli storasyrra på riktigt å då behöver hon inte kalla linus för lillebror, men det e gulligt.



I dag har mamma vunnit på lotto, inte mycket  3000.-  Det e alltid något. Hon ringde innan överlycklig över vinsten och sa att jag inte behöver banta.... sen la vi på.



GRATTIS!

/M


Kommentarer
Postat av: Lasse

2009-08-06 @ 21:59:10
Postat av: Pappa

Du är välkomen lördagmorgon kl nio vad sägs om 120m häck Lasse.

2009-08-06 @ 22:03:19
Postat av: Mimmi

Maskin eller förhand?!

2009-08-06 @ 22:09:06
Postat av: Anonym

Maskin!

2009-08-06 @ 22:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0