IKEA - vill ha!

Om någon känner sej rik så fixa en sånhär möbel till mej. Ska spara själv i alla fall. 3000-4000 kostar den.


Lie annorlunda vill jag ha min. Det ska vara två "klossar" till. Den ena ska vara nedanför
Kloss 1 om man säger så, så det blir mer inramat för TV:n.


Jag vet inte vart jag vill ha den men jag kan inte sluta titta på den!


På min fluffiga heltäckningsmatta som jag ska ha i sovrummet sen. 400.-


En fin sängstomme! 3500.-


Sängbord! (ska nog vara ett soff/side bord)  Pris ?


Spegen ca 2 meter hög! Skitsnygg! 850.-


Till Linus! Han älstar att bjuda på kaffe å mat! Kolla modern spis oxå! Som hans mamma!
800.-



Ja det blir ungefär 10000.- det! Bara till att börja spara!

/M


Kommentarer
Postat av: fidde

fina möbler!

2009-08-05 @ 17:23:57
Postat av: Mamma

Ja du Mimmi, nu får du allt spara om du skall ha allt det.

Ja! jag kan hjälpa dig med draperiet, men inte förren vi har varit på Chappen. Jag måste få klart min klänning först, och den har jag inte ens börjat med.

2009-08-05 @ 18:49:43
Postat av: Mimi

kan ju lejja marita annars kanske. Det e 2 st jag ska ha. Linus e arg å vill inte sova... han skriker å springer ut från rummet å vi går in å lägger han... utan tt säga något. det e kul men ändå inte...

2009-08-05 @ 19:55:07
Postat av: Dennis

Den sådan tv-möbel är jävligt snyggt.

2009-08-06 @ 17:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0