Porslin

Jag och Moster Lotta var på inredningsparty för ett tag sen. Då shoppade vi ett frukost/dessert set, jätte fint! Å skålarna kan man ha i ugnen! Moste Lotta ska ha ett inrednings party om någon månad så ni behöver inte bli lessna å avundsjuka. Ni kan oxå köpa samma set... om ni blir bjudna då vill säga. Jag ska köpa ett till set sen för det är bara till 4 pers i detta. När vi har bjudningar hemma så e det till 6 eller fler.
 

Tjusigt va!

Tänkte bara meddela att jag är blond nu mera. Blev jätte bra. Förra gången jag blonderade mej så blev det ju inte så lyckat, såg ut som en Ryss eller något. Det var bara för att jag hade en massa mörk färg i håret sen innan. Nu blev resultatet MVG!


Bra va! I bakgrunden ser ni mina nya bikinitrosor som e korallröda, den e oxå fin!


I somras var vi på Unnaryds festivalen. Tommy, jag Per och Linus. Vi kollade på en parad å på lådbilsrace.

Oj som det svänger! Ser ni den lilla flickan i mitten? Linus drömde nog om henne
några nätter framåt.


Här e hon igen!


Här har vi lille Linus!


Linus e så tjatig, han babblar hela tiden! Å man MÅSTE svara.... som nu! Nu säger han :
-Pappa pappa pappa papppa papppa pappa papppa pappa
-Ja,sa jag!
Nu sa han:
- Icka affe. ICka affe. ICka affe Icka affe icka affe
- JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa.... nu e han tyst!
Skit ung!

Nu ska vi gå NER NER NER NER NER som han säger!

Måste dra Hej

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0