07.55 Hemma i dag igen.

Idag är det tredje dagen som jag är hemma med Linus. Han har varit förkyld å haft feber. Han hade visseligen feber på Söndagen å yttepytte lite på måndagen. I går var han hängig som attan. Satt i mitt knä var 5 minut å lekte om vartannat. I går sov han till kl 9.30! Snacka om sovmorgon! Men det fick jag igen för idag. Linus vaknade av en slemmig hostattack kl 6. Han fick "medusin" å vatten. Sen ville han upp.
 Nu är han pigg efter en god macka å ett glas juice. I morgon ska han till dagis har vi kommit överens om. Hans kompisar saknar han nog lite å han saknar nog dom. Dessutom tycker nog han att mamma är tråkig nu! Vi ska ut och undersöka trädgården i dag, så vi tar lite bilder å lägger upp här på bloggen. Vi uppdaterar den lite då och då. Så det är lika bra att ni lägger in den på favoriter eller ännu bättre! STARTSIDA!
Linus på trappan.
En Liten Sommarbild: Vi G

Kommentarer
Postat av: Cissi

en riktig vykortsbild. Fin!

2009-02-04 @ 08:26:27
Postat av: fredrik

Naturligtvis ska jag ha den som favoriter

2009-02-05 @ 17:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0