15.15 Linus sover

Linus sover fortfarande, tänk va tiden går fort när man sitter vid datorn. Jag har lekt med en bild på Ida... hon får vara min försökskanin, var seriös till en början men så böjade jag tänka på Mej å Ida å vårt liv vi har å har haft tillsammans. Konstigt att vi inte tröttnar på varandra... Hoppas hon kommer snart, hon har ju inga pengar att åka ner för... någon som vill doner?

En augusti dag i Oskarström
Ida har fått en lysgrej på fingret, ett ljussken på tutten, en utsuddad skylt och
så lyser gud ner en ljus-strima mot Oskarströms-skylten.

Kommentarer
Postat av: ida

skitsnyggt!

2009-02-04 @ 15:40:44
Postat av: Mimmi

Du e en sån bra kompis som tror å stöttar mej! Å tycker allt jag gör e fint!

2009-02-04 @ 15:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0