Fredag!

KOm på att jag inte har skrivit något här i dag... han ju jobbat som vanligt. Hämtade Linus å vi åt en varsin Bulle. Spelade lite Dragspel för LInus. Tror han gillade det. Adde och Mlain kom å vi åt Pizza sen spelade Per å Adde pingis i två timmar å nu här jag bara pings ljud.... dom skulle åka hem å då gick jag å la mej i sängen med fötterna vid huvuddelen. DÅ ringde Degen å vill komma över .... så det vara bara att dra på sej kläderna å nu sitter jag här.... glor ut genom fönstret var 5 sekund så jag ska hinna öppn för ring klockan ringer bara här uppe där LInus ligger å sover. Har tvingat Per att duscha... han luktar jobb, svett  å pung! HAn skulle va kul å tryckte röven å snoppen mot dusch"glaset" Tänk på det näst gång ni ska duscha hos oss!            OJ VA SKIT JAG KOMMER FÅ NÄR PER UPPTÄCKER ATT JAG HAR AVSLÖJAT DETTA I MIN BLOGG!!!!!
Nu kommer han / M

Kommentarer
Postat av: Cissi

Äckel-Pelle!

Tack för upplysningen.

2009-02-07 @ 18:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0