Glas, älskar glas!

Då var denna helgen snart över.
 Angelica och MArcus kom på besök i går. Vi åt lite ostbricka  och kollade på Melodifestivalen som var skit! Det roligaste å fånigaste var ju Alexander Bard som hade ridhjälm... var det för att dölja sin gigantiska panna! Vi vet att den finns där under.
 Madde, Lotta, Tonna och Fredrig var här för en stund sedan, vi åt kladdkaka å yade runt. Per å Fredrik tog en mach i pingis. Per ville att "Fidde" skulle sova över. Fredrik är oxå skåning, så man kan säga att dom har något speciellt ihop, som resten av min hallänska släkt inte förstår. Dom har varandra.
 Kollade på TV medans LInus somnade i min famn. Det var ett program som handlade om en glas konstnär Berti Vallien heter han. Han gjorde jätte fina grejer som jag blev kär i. Ni ska så klart få lite smakprov.



HIttade en annan konstnär från samma glasbruk . Åsa Julianus eller något sånt heter hon.
HOn hade gjort nagellack och läppstift i glas som är ca 19-21cm höga. Det hade vart kul att ha i min framtida "Walkincloseth"



Så det var allt från min konstnärliga ådra. I morgon kommer det bilder på när Linus bla äter bajs.

Tack för mej / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0