Helgen

Här kommer lite bilder på vad som hände i helgen mm.
Jag, Per, Adde, Malin och Tobbe var på utflykt vid Fegensjön.
På Söndagen kom Madde & Lotta med eftersläp och hälsade på. Vi bakade kladdkaka och Linus fick slicka skålen!


Linus nya pjamas


Varför tog vi inte pulkan? Frågade vi oss flera gånger...


Linus gungade och såg olycklig ut.


kul???


Per, Tobbe, Malin & Adde


ETT HÅL! I killarnas omklädningsrum! Vad tänkte dom då?


Ett utedass i skogen.


Jag lagade mina jeans. Måste köpa nya!


Jag


Linus äter Bajs.


Mmmm...


Rotade lite i en låda som stog i garaget, hittade en bild på mej och Malin.
Här kanske vi gick i 2:an eller 1:an.

Kommentarer
Postat av: fiddeli

Vilken trevlig helg ni verkar ha haft hoppas att ni hade kul

2009-02-23 @ 19:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0