Lördag

17.52 gick bussen in till stan från Torup. Jag skulle ju till Malin! Malin hämtade mej på busstationen i sin Mini Cooper den var faktist ganska fräsig... hastighetsmätaren satt liksompå mitten av instrumentpanelen!
 Vi åkte direkt hem till Malin där vi skulle kolla på Melodifestivalen. Jessi, en kompis till Malin kom oxå å en stud efter det så kom Jessis syster... Jag blev lite arg på melodifestivalen för det gick inte som jag ville.
 Jessis lillsyrra körde oss till Nicke där vi förfestade lite... Sen var det Harrys å La kuka i röva som gällde. Orkar inte skriva en massa men kan lägga in bilder e trött å sliten som fan.


Så här såg jag ut! Brukar ta kort på mej själv när jag har gjort meji ordning,
då ser man om man ser bra ut...


Malin! Innan Melodifestivalen börjar!


Jessie å hennes syrra.


Rolle eller Roland som han heter. Kom på att jag å Malin har valt pojkvänner
som har namn som gubbar i 50 års åldern. Rolle heter Roland på riktigt. Å
Per... hallå eller vad tänkte ni på Svärmor å svärfar?


Niklas och två kepskillar + en brud.


Malin ... jädra snyggt hår tycker jag. Hon har dessutom fårr en plattång för
2000.- (tror jag det var) Av....... sin Roland. Fab va han måste älska henne!!


En trevlig prick som heter Kim å Malin då.


En fin väska.


En taximan, han släppte av oss på Brogatan vid mankomaten. Trevlig.


Jessi... tror vi e på Harrys. Jag fick visa leg!


Nudeltjejen! Hon satt jämte mej i bussen påvägen hem. Hon var trevlig
å så luktade det gott.



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kom ihåg din blogg-adress! =)

2009-02-08 @ 20:55:19
URL: http://wordpress.hajmat.com
Postat av: Malin

Shit va kul vi hade... det måste vi göra om snart. Pussåkram

2009-02-09 @ 16:43:21
Postat av: Mimmi

JA jädrar! Tänkte på det e i dag. Att det var spännande som attan. Jag hör av mej när "det e min tur" å jag sugen. <ni kan ju komma till oss oxå. ha det!

2009-02-09 @ 17:34:24
URL: http://här
Postat av: jossan

Den jessi som e med på bilder, gick hon på getinge skolan ett tag tro? för jag känner nästan igen henne...hummmf

2009-07-27 @ 14:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0