Onsdag

Jaha. då sitter man på Silvergärde å  svarar i telefon. Tony stack! Andreas är här oxå, han tar vartannat samtal för han måste öva! Jag har hat en rätt lugn dag i dag. Körde rundan baklänges typ Halmstad, Falkenberg och Hyltebruk. skulle till Retlog i dag, ringde Malin men hon var på det andra lagret! Attans! Vi lyckas aldrig träffas! E hon inte på samma lager så e hon utomlands eller så e hon på samma lager men hennes kollgor inte har koll på det typ Erik. I dag var det en annan typ som hjälpte mej där. Vet inte vad han heter men namnet började på "D" såg jag på underskriften. Nu ska man tydligen skriva in sej där oxå. Å så fick jag en bricka att sätta på jackan. 091 fick jag. Varför det var ju bara jag där...
 Jag hade rast uppe vid flygstaden. Åt på MAX medans en anställd höll på att bli fotograferad av Hallandsposten. Så håll utkik, kanske ser mej i bakgrunden. Sen var jag i alla affärer å letade efter en helt vanilg enkel VIT servis! Det närmsta jag kom var en vit servis med blå fula, töntiga blommor. Hmmm... glömde kolla på ICA MAXI. Kanske kan hålla rast där i morgon.
 Nu e jag trött som fan! Linus vaknade kl 2 å skulle leka, prata, skrika, sparka mm (han fick lägga sej i vår säng för jag var så trött) typ. Vid 5.00 fick jag nog å la han i sin säng, där han skrek en 10 minuter. Han märkte nog att mamma var sur å fattade att han inte kommer bli upplockad igen. Nu e det bara ett under om jag e vaken längre än Linus.
 Fick precis hjälpa Per. Han har JÄTTE ont i ryggen. Han skulle ta ner LInus från övervåningen men kom bara hallvägs, sen fick jag ta resten. Han får skylla sej själv om han inte ber om hjälp.

Godnatt. I morgon kommer det kanske bilder... orkar inte lägga upp några nu. Har nog inga för dagen heller.

/M

Kommentarer
Postat av: fiddeli

stackars per har han fortfarande ont i ryggen?

2009-02-11 @ 21:40:26
Postat av: Nathy

Glad Alla Hjärtans Dag! :) Hälsa familjen.

2009-02-14 @ 14:56:23
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0