Tisdag å Linus e sjuk i dag.

I går hämtade vi lille Linus på dagis, han hade vart trött å allmänt nere hela dagen sa dom. Näe vi kom hem så satt Linus å mös i Pappa Pers knä, han somnade på 5 minuter. Vi gick upp å la han i sängen, tänkte att han knude få en powernap. Efter en halvtimme väckte jag lillplutten, då var han inte alls på humör, han ville inte äta, ville inte leka med bilen, ville inte ha äpple men han ville dricka. Så han fick en Festis som han drack i ett svep. Tog tempen å då hade ungen feber!
 I dag vaknade Linus 6 å var pigg som attan! Men han fick vara hemma i alla fall. Nu ligger han nere i sin vagn å sover, mormor har vart ute å promernixat med Linus och somnade påvägen hem.  Adde är hos sjukgymnasten och sak ta med sej pizza hem! Fan va tiden kommer att gå sakta. Har beställt tapeter, gjorde det i går. Jag lägger in en bild på dom, det e är inte jag som har tagit bilden utan lånar den från Luigi Colianis hemsida.


Nu ser den lite trist ut, men står man rakt framför den så e den lila sen
skiftar den till blå/grön. Skit tuff på riktigt. Ska ha den som fonsvägg.
Sen ska vi ha en grå/vit heltäckningsmatta.


Tror det är denna mattan.


En fin kudde från IKEA måste bara kolla så den blå randen finns i tapeten.


Oxå från IKEA kan man ha som sängbord.


Eller detta... oxå från IKEA


Så här kan det se ut, men med min tapet


Fin lampa att ha på golvet. Från IKEA

Det var allt! SNart kommer Adde me Pizza!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för sist! Det var mysigt. Synd bara att vi redan hade ätit middag.

Hoppas Linus är bra igen.

2009-02-10 @ 21:04:54
Postat av: Emil

Jag tror erat sovrum kommer bli riktigt bra :)

2009-02-11 @ 14:58:54
Postat av: Anonym

Ja du får la komma å kolla sen någon gång.

2009-02-11 @ 15:39:48
Postat av: fiddeli

jagg tror huset blir skitfint när ni har fixat till det verkligen! lycka till med huset!

2009-02-12 @ 21:29:19
Postat av: fredrik

jag tror huset blir jättefint när ni fixat till det hoppas det går bra och lycka till!

2009-02-12 @ 22:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0