Lite bilder som jag hittade...


Jag har hämtat Linus från dagis med lastbilen.


En bonne å hans kor.


Å så tjusig han är!


Morsdag på Grytan. Linus var skitförbannad!


Älskar att köra lastbil på grusvägar, det låter så skönt å så det lite
spänning i det hela när man inte vet om man kommer att möta en bil eller traktor...


Oj. En kanske inte alltid så smart chaufför som har lastat 7 ton eller vad
det var längst in på lastbilen... Undra hur han tänkte. Ja! det var en "han"!


Studenter! Tog 20 minuter att ta sej från flygstaden till nissastigen!


Min Magnolia.


Har inte den mannen tagit studenten för längesen... sent ute kanske
Ditt tåg gick för 90 år sen!

/M

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj! vad stel Linus är när han åker lastbil!!

Så fin han är i din pumps Mimmi!

Hallå Mimmi! Man är aldrig för gammal för att ta studenten. Han kanske är på väg på studentfesten och skall bli skit full och galen.

2009-06-15 @ 09:50:10
Postat av: ida

He he, blöja och pumps! Klassiker...

Äntligen har du lagt ut en massa bilder. Oh vad jag har väntat och väntat. Nu kommer jag att titta på dessa flera gånger.

2009-06-16 @ 20:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0