Midsommar 2009 Del II

Jaha. Nu kommer del två och den sista delen. Hoppas jag inte lägger upp lika dana bilder som i del I, för man kan inte se här vilka bilder som jag lagt upp innan.... ELLER JO det kan jag visst! Skit i det sista jag skrev, orkar inte radera.


Här har vi dukat lång bord i Anki å Bengts nya gigantiska förtält.


Ser ut som vi super. Men riktigt så är det inte. Alla ville ju ha sin speciella dricka.


Moppsy, hon e liksom söt och en gnutta rälig. Men mest söt. Svårt...


Linus, pappa & jag ror en runda på sjön. Linus var grav allvarlig och konsentrerad.


Linus provar. Lika allvarlig.


Alltså.... vad tänker han på?


Raymond & Roland har vart ute å fyllekört under midsommarhelgen. Snuten gick på grund!

/M


Kommentarer
Postat av: annelie

Tjena!!!



Fattaru inte varför grabben är så allvarlig??? Hallå!!! Om Raymond och Roland är ute och fyllekör i samma sjö som ni ror runt i....... Han håller koll serru!!!

2009-06-25 @ 12:59:43
Postat av: fiddeli

Hej en trevlig midsommar har ju ni haft med vi hade regn hela tiden hur hade ni det??

2009-06-25 @ 14:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0