Vems tur är det nästa gång? Madonna?

Jaha. Då var det dax! Michael is very very dead!   "Där ser man", tänkte jag å nickade med huvudet när jag hörde nyheten. 
 Det har bara vart ett jävla tjat i dag om den där Jacksson. Skit trist radio. Jag är ju väldigt beroende av radio och speciellt Morgonpasset i P3. T.om dom drog upp hans död och spelade hans låtar. Någon låt är ju bra. MEN INTE ALLA!
 På Morgonpasset så körde dom ett klipp från en nyhetskanal i USA där folk sa. "Jag älskade han och vi lyssnar bara på Michael hemma, mina barn är uppvuxna med hans musik"  en annan klok människa sa  "Han är en ikon".
Jag säger bara så här. ÅÅÅHHHH gud så bra han är bla bla bla NU.... NU tycker ni det. NU när han e döer! Annat var det 1993 när han var pedofil. Men det är glömt nu... Är han peddo eller e det bara rykte. Tänk att det kommer vi aldrig få veta, varken om han var dö eller levande. Tänk sicket holabaloa det blev när han dinglade sin bebis över balkongräcket. Det är ju sant, det han man ju sett på foto å på film. Men..... det är glömt nu.
 Jag fattade inte riktigt vad dom där barnen kom i från? Ingick dom i det där tivolit han fixade till sina ägor, eller var det Peter Pans flygandes vänner som dumpades på Michaels fönsterkarm? Den äldsta är 11 år eller något. Oj ad tiden har gått fort. MEN VART KOM BARNEN IFRÅN! Jag fattar inte! Madonnas barn vet man ju vad dom kommer i från, hon har ju haft sex!

Kommentarer
Postat av: Moster MIa

Håller helt med.

Precis detta sa vi idag men så e det alltid när nån har dött.

Guuud så bra han va på alla sätt o vis.

Det va hemskt va allvarlig din lille son va i midsommarhelgen.

Hade han inte roligt tro?

I morgon ska vi åka till gbg o hämta emelie på kvällen.

Hon ska på metaltown.

Hade du kul på din fest i lördags?

Nu ska jag gå o nana.

Ha det!

2009-06-26 @ 23:59:42
Postat av: fiddeli

du har rätt vissa låtar var bra men inte alla varför pratar man så mycket om kändisar som dör det gör don inte om oss vanliga ju! fy fan!

2009-06-27 @ 15:04:03
Postat av: Moster Mia

Kom på att det va ju idag du skulle ha fest.

Jag va några dagar för tidig.

Men vad gör väl det?

2009-06-27 @ 22:27:38
Postat av: Mimmi

Det kom 7 pers på festen! Ni skulle kommit tycker jag! Jag känner mej sååååå älskad!

2009-06-28 @ 09:41:20
Postat av: Moster Mia

Ja det va ju synd att inte jag kom o livade upp lite.

Fast det e väl inte så kul med gamla klimakterietanter som jag på fester med en massa ungdomar.

2009-07-06 @ 11:56:53
Postat av: Mamma

Nu får du väl ändå greja lite på din blogg! Det händer ju inget. Du har ju semester så du har all tid i världen.// mamma

2009-07-21 @ 13:24:24
Postat av: fidde

jag håller helt med dig stina det har vatt samma rubrik hur länge som helst DET MÅSTE HÄNDA NÅGOT MIMMI! Ta hand Om Din Blogg Nu När det är så många som läser jag är inne varje dag! ju men det står aldrig något nytt

2009-07-21 @ 15:57:04
Postat av: Ida

Varje dag kollar jag på din blogg med pirr i magen och hoppas att du har skrivit om dina äventyr. Men förgäves...! Inget nytt här inte. Har du blivit handikappad kanske?

2009-07-25 @ 19:43:46
Postat av: Anonym

Nähä du... nu får du fylla på med lite nytt här

2009-07-26 @ 20:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0