Äntligen Fredag!

Jag har ju inte haft en jobbig vecka precis. Har jobbar Måndag och Tisdag. Var sjuk i Onsdags, Linus har vart sjuk i Torsdags och i dag. Det jag menar med äntligen är att det är kul att få sällskap, att Per inte e borta. Det är lite ensamt att va hemma. Jag och Linus gjorde middag och dukade fint, med servetter, levande ljus och blommor. Humöret var på topp till Per kom hem.
 Han hade tjafsat med Tony som vanligt jag brydde mej inte så mycket eftersom dom aldrig brukar kunna hålla sams en hel vecka. Mer brydde jag mej när Per sa att Tony hade hälsat till mej att om jag inte sköter min lastbil så får jag inte köra den. VA!  Jag dammar varje dag! Jag slänger skräp så ofta jag kan! Visseligen så slängde jag inget skräp förra fredagen för jag hade ingen kasse att lägga det i å så hade jag la brått eller något. Men om Tony hade kollat sina bilar lite oftare så hade han sett att detta inte är ett kommande mönster från min sida! Att den oftast är fin, att jag tom för mina egna pengar har köpt ett överdrag för jag har sett en viss slitning på sätet och jag trycker inte upp ett kvitto i ansiktet minsann! Att jag var eller vart annan vecka tvättar lastbilen. Att jag har funderingar på att köpa en ny matta vid pedalerna för den som är där börjar bli sliten... Ja ja! Jag sköter ju inte lastbilen! Å sorry att det låg en kasse i bilen med "skräp" som någon sagt. DET VAR PANT! Som jag inte ska slänga på terminalen för jag vill ha pengarna själv. Gubbe! Jag hatar att bli anklagad... det e inte kul att sköta något när han gnäller. Men jag erkänner att där låg lite skräp i den. Det finns dom som e värre än mej! Det finns dom som inte bryr sej alls om bilarna... hacka på dom det e dom som behöver det, inte jag EN FREDAG!
Känsligt område för mej... det där med lastbilen.
Japp. Det var skönt att skriva av sej i alla fall. Ska ducha nu å se om jag kan liva upp Per som oxå hade gjort en massa fel tydligen.
 Linus e förresen blå i hela ansiktet av tuchpenna! Jädra unge!

I tvätthallen. tar 20 minuter att bli fin!


Nytvättad å fulltankad.


HÄr kan man ha kafferast! Vilket jag aldrig har! Hur skulle det se ut?



Mmmm... blank!

/M


Kommentarer
Postat av: Mamma

För det första tycker inte jag det lämpar sig att skriva om detta på sin blogg.

Jag var inne i din bil innan den tömdes där var skräp bakom förarsätet ända upp till nackstödet. När man tömde allt som låg bakom sätet så fyllde det en svart sopsäck.

Jag tycker du kunde ta en promenad ner till terminalen när Per kom hem och konfrontera dig med Tony och inte skriva ut skiten på din blogg.

Jag försvarar inte alltid Tony men jag tycker det är jävligt lågt att sitta och skriva ut det så alla får läsa.

Jag kan intyga att allt det skräpet som låg i bilen visar att bilen inte är tömd på ett tag, eller äter du konstant.

Du får gärna bli sur på mig. Men jag blir besviken när du skriver ut det så allmänheten får läsa det.

Är det ett straff till Tony eller?

Ni får honom att framstå som någon jävla tyrann. Är det så ni känner? Umgås lite med Tony så kanske ni som jag upptäcker vilken mjuk och go kille han är.

Han känner sig som mest omtyckt när han är med Linus han tar Tony för den han är, fast han bara är 1 år. Det är Tonys bästa kompis.

Vidare kan du fråga Per varför Tony blev sur på honom.

Jag kan inte förstå varför det alltid skall vara ett sånt jävla liv. Tony har sina sidor, men det har fan ni med. Det är faktiskt inte alltid Tonys fel. Ingen är perfekt. // En besviken mamma

2009-03-06 @ 19:17:45
Postat av: Angelica

2009-03-07 @ 00:22:57
URL: http://geliica.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kan du inte lägga upp en bild på Linus när han hade målat sig blå i hela ansiktet?

2009-03-07 @ 00:24:02
URL: http://geliica.blogg.se/
Postat av: Mimmi

En blogg e en blogg å jag måste få skriva av mej. Det går ändå inte att prata med Tony. Han e mjuk å go det vet jag men när han e chef så e han annorlunda å det ska han vara, men i bland kan han va extra sur å gnällig... rätt ofta å det förstår jag i dessa tider, därför pratar man inte med han. Kan tycka det e dumt att han visar att han e sur över något som har hänt innan underdagen så får det gå ut över folk. Men han e trevlig å jag älskar han lika mycker för det. Jag brukar resna bilen. Sist var för förra fredagen eftersom jag erkänner att jag inte tömde den förra fredagen. Sorry! I bland gör jag oxå misstag å orkar inte alltid vara miss perfekt. Å så jävla duktig alltid. Hm... en sopsäck? Hur mycket har rebecca ätit då? Upp till nackstädet? Nej så var det inte i tisdags för då hade jag garanterat rensat den! Om det fyllde en sopsäck så har ni nog slängt både brandsläckade, instruktionsbok å annat som hör bilen till :). Klart Rebecca klagar hon har ju slutat röka å e la oxå sugen på bilen, jag fattade det som att det var hon eftersom hon har kört.

Jag skriver vad jag vill på min blogg å då kan det va både ris å ros. Hur kul skulle det va om jag bara skriver snälla saker om folk. Fattar ju vem som helst att ingen har ett perfekt liv! Jag e inte sur på dej, kan jag ju inte va lilla mamma :)

2009-03-07 @ 11:08:15
URL: http://silvermiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan inte alltdi skriva goda saker men man måste även få skriva av sig någonstans

2009-03-12 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0