BusLördag

I dag har det bara vart bus för hela slanten. Jag, Per och Linus har vart på Busfabriken. Faaann va vi lekte, klättrade å ålade! Vi e helt slut nu. Efter allt bus så drog vi till flygstaden å kollade in K-rauta ( eller vad det nu heter) Där mötte vi Pappa å Linnea dom hade kollat på Måns, han som sjungen ni vet. Jag vågade inte säga till pappa å Linnea att vi hade vart på busfabriken för annars hade nog Linnea blivit galen! Tur att Linus inte kan prata så bra ännu.
 Vi mötte upp Adde å Malin utanför ÖB å drog till Wild West för att käka så nu behöver jag inte äta på en vecka!
 Adde å Malin kommer snart hit för vi ska spela Risk..... Åhhhhh det e så trist att spela när man alltid vinner!




Linus i bollhavet!


Bland repen i en av alla 100 gångar


Min favvo lek! Alla rosa bollar!!!


Linus och en boll.


KOlla! Pers hand ser ut som en chimpans hand!


Linus skriker inne i ett tigerhuvud...


Här inne e Linus.


Pers favvo lek! Skjuta barn i skallen me skumbollar.


Mmmm.... törstig blir man!


Sen var det dax för race! Komigen Linus!!!!


Mamma vann en elefant till Linus & nu e vi klara för i dag.


Linus somnade...


...och jag hittade en boll i diket!

Det var allt!

/M

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å! vad roligt Linus har på leklandet.

Lekte pappa med eller satt han bara och glodde?

2009-04-01 @ 16:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0