Då är snart denna helgen slut.

Vad har vi gjort? Jo i Fredags kväll lagade jag och Linus mat det blev fisk, potatis och morötter, sås oxå såklart. Vi dukade jätte fint med vinglas å allt!
 När vi vaknade på lördag morgon så hade Linus feber, han var slö hela dagen men blev lite piggare på kvällen. Då bakade vi kärleksmums eller pappa och Linus gjorde det. Jag filmade allt. Ska lägga det på DVD å döpa den till "FAMILJEN" så kan ni ju allihopa få en skiva till jul! Vi flytspacklade lite oxå och det var kul!
I fredags gjored jag och LInus Play-doh lera så det har vi ju lekt med rätt friskt. Någon som vill ha receptet?
 Nu är det Söndag och vi har slappat, städat lite och så gick vi en promernad genom skogen till Bengan. Moster Lotta och Tonna var där. Bengan å Frugan skulle på kalsas så Lotta och Tonna kom ner till oss i stället. Dom har köpt en ny gullig liten hund. Moppsi tror jag den heter.
Här kommer lite bilder som togs i helgen.


Linus degar...


Skapande till max!


Vår superfina dukning.


Linus favvobild på mormor och morfar Tony. "Affa" säger Linus när han
ska säga mormor, morfar, farmor och farfar.


Linus somnat framför soffan.


Pappa vispar å skvätter!


Denna har jag gjort!


Linus somnade på min mage!


Hittade denna filur under golvet när vi rev i sovrummet, hör ljud på natten,
lampor släcks, skuggor sveper, viskningar, katterna e oroliga. ÄLSKAR
MITT NYA HUS!


Linus med läppstift! Tjusigt!


Nu ska vi gå till Bengan! Vårat hus i bakgrunden.



Kommentarer
Postat av: Moster Lotta

Det är nog bäst att jag lämnar en liten kommentar för annars kanske du inte vill prata med mig mer, som alltid är det lika roligt att gå in o läsa din blogg, det känns som om jag också varit med er på alla äventyr för när mormor Stina ska berätta ngt nytt om barnbarnet så kan jag säga att jag redan vet det känns gott att gammel moster är uppdaterad ( gammelmoster!!! säger man så, det låter som om jag är 112 år eller ngt ditåt. Familjen får snart komma o hälsa på i halmstad så att limpan inte glömmer gammelmoster.

2009-04-17 @ 19:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0