Detta har hänt

Har inte uppdaterat här på ett tag. Men det har inte hänt så mycket i mitt liv. I lördags var vi i Sjönevad på pokerkväll. Linus sov över hos Morfar å Cissi, han verkar ha det så mysigt där. Allt hade gått bra i alla fall.
Vi åt middag hos pappa å Cissi, Vildsvin blev det! Resten av söndagen slappde jag bara.
Resten av veckan har jag jobbat.... det e tråkigt att beskriva mitt jobb, men jag ser ju mycket å fotar det mesta. Ska nog köpa en digital systemkamera.
 Jag längtar så jävla mycket till på Lördag för då ska vi till Busfabriken! Kul för Linus, men ännu roligare för mej!

Här kommer lite bilder!


Ida å Richards bebis "Minus" som jag kallar den. Jag önskar att någon som
får barn i min umgängeskrets döper sitt barn till Minus. Linus & Minus.


Linus ska va me i diverse musikaler när han blir större men övar redan
nu på att gå ner i splitt & spagat samtidigt som han äter macka! Kanske
något för Talang 2010!


Pers tatuering..


Rebecca spelar gitarr på en konsert som alla musik eleverna e med på.
Fick lyssna på 100 uppvisningar av blockflöjts spelande, ville knäcka dom till
sist. Mitt under denna låten som Rebecca å dom spelade så gick brandlarmet!


I Grevie är det inne med att ha stora fina hus, det e annat än i Hishult!


Ett till hus!

/M

Kommentarer
Postat av: Nathy

Det sista huset var ju helt galet fint :o

2009-03-26 @ 10:02:41
URL: http://nathydemecho.blogg.se.
Postat av: Fiddeli

Pers tatuering var ju skitsnygg!

2009-03-28 @ 11:03:53
Postat av: fiddeli

pers tatuering är ju skitsnygg

2009-03-28 @ 11:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0