Idag

Idag har jag kört lastbil med min praktikant Fredrik. Vi har vart i Markaryd, Örkeljunga, Skånes Fagerhult, Halmstad och Vittsjö. Tyckte Vittsjö är ett trevligt ställe, dom hade camping så jag vill nog dit någon gång. När vi körde till Vittsjö så körde vi igenom Emmaljunga. Där gör dom barnvagnar!
 När vi var på ICA i Markaryd så kom det en skum snubbe med en pinne i ena näven och en svart soppåse med pant i andra. Jag blev rädd å sa åt Fredrik att vi drar till lastbilen. Innan vi ligge själva i säcken! Så galen såg han ut!
 Vår lille Linus hade vart på utflykt med dagis i dag. Dom hade gått till lekplatsen. Det tog tid att gå hem för det började snöa och kramsnö fastnade under skorna. Linus e sååååå kåt på lastbilar, när det kör förbi en lastbil när dom är ute å går me dagis så stannar ungen  å vänder sej om för att se hur lastbilen är försvunnen. Lastbilar e hans liv tydligen.


Gösta solar sej i morgonsolen, mysigt!


Här är vi i Markaryd.


En lastbil som har pajjat.

/M

Kommentarer
Postat av: Emil

när jag bodde i Markaryd stod han alltid och tiggde pengar utanför konsum xD

2009-03-13 @ 10:27:58
Postat av: Nathy

Sv: Tack! Ja det var riktigt kul.. Nae hon har ingen blogg, men det kommer upp bild på henne på min blogg idag ;)

2009-03-17 @ 05:37:55
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0