Tisdag

I dag har jag haft praktikansten Emil med mej i lastbilen. Vi har vart lite överallt i halland... Knäred??? E det halland? Skit samma!
 Jag ska börja skriva i en hyss bok. Linus gjorde två hyss i går.

1)  Proppade toaletten full med servetter!
2) Lekte med sitt egna bajs! En historia som inte kan skrivas ned till er men som jag gärna berättar om vi ses.

I morgon är den föräldrar möte på dagis. Undra vad man ska prata om? Eller vad som händer? Får la se...

Jag köpte en macka i dag på Preem. Det stod " ost smörgås med gurka" Den låg alltså en liten guskstav i den. Tack! 19 spänn kostade mackjävlen. Jag har gjort egna i dag! Både till mej å Per. Det är Ägg å falukorv på två och ägg å räkröra på en. Så vi får tre var.

Nu kommer det lite bilder!


Toaletten med servetter i.


Ost & Gurksmärgåsen!


Det blåte i Steninge i dag. Lossade ett kök där.


Tog rast i Genevad. Jag har ju bott mittemot denna affären.


Min kompis Ida.

/M


Kommentarer
Postat av: Nathy

Nu finns det fler bilder på Lissan:)

2009-03-18 @ 07:33:55
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0