Tisdag

I dag har jag funderat på att det kan ligga konstiga saker i diket, eller i väggrenarna... När jag skulle köra på motorvägen från Varberg mot Tvååker så stog den en arbetssko helt ensam och övergiven, på E6:an liksom, hur hamnade den där? Har någon bromsat in snabbt och ställt av den å sen kört vidare. Det ser så ut. När jag körde mellan Tvååker och Falkenberg så låg den en kattlåda i diket. Mest spännande är det när man ser en kartong i diket! Då vill jag stanna å öppna det! Men det vågar jag aldrig! Någon gång ska jag göra det!

Lite biler kommer här!


Inte konstigt att jag fick Linus.


Fiskaregatan


Dom e alltid i vägen!


Vindsnurra som virvlar runt dimman.


Jag bajsar å tar kort på mej själv å min nya frilla.


Linus vill nog ha en soffa...

/M

Kommentarer
Postat av: Nathy

Jag gillar den rosa soffan :P

2009-03-11 @ 22:13:49
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0