Before-After

AFZ

Jaha.... I dag fick jag köra AFZ å  den var ju inte heller så fräsch. Tonys ansvarsbil. Varje fredag ska man kolla sin bil å se till att den e fin är det ju sagt. Ingen gör det inte ens chefen. Jag ska vara jobbig å tjatig å smyg titta i andras bilar så folk inte smiter. Fattar inte hur dom vill sitte i skiten. Jag var helt tjock i halsen när jag kom hem av allt dam som jag har sugit in. Mår ni bra i bilarna? Ser det ut så hemma hos er? Vill ni inte ha fint på er arbetsplats? Det är ju  er arbets plats! Säg inte att "bilarna e ändå så gamla, det hjälper inte att göra dom fina"  ett lager dam går alltid att damma av. Sen gnälls det om att det bytas bilar hit å dit. Men ni har ju fått en ansvars bil! Ta hand om den. Anledningen till att det inte funkar nu är för att Tony inte är drivande å trycker på folk att det ska städas. Klart att folk försöker smita. Ut me en printer lapp VARJE FREDAG där det står. "STÄDA( Damma å slänga skräp å damsuga), KOLLA LAMPOR, SOPA FLAKET.  Ska anmäla mej själv som Städ-Bitch! LYCKA TILL ATT SMITA DÅ!


Before



After



Before



After



Min smutsiga hand efter att ha kört till Varberg på morgonen. Utan att
lossat eller lastat.

/M


Kommentarer
Postat av: fidde

Du har fullkomligt rätt Mimmi alla borde städa sin bil jag tycker det är tråkigt att du har fått städa två bilar som du inte ens har ansvar för! Det det e äckligt att åka i så mkt damm och så!!

2009-05-05 @ 06:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0