Camping i Ullared


Då bär det av!


Vi blev omkörda av ett litet MC gäng.


Adde hjälpte till att sätta upp förtältet. Just på denna bilden frågar han mej
om jag vill att LInus ska sova? (samtidigt som han slår hammaren i näven)


Linus lekte å lekte


Jag, Malin & LInus kollade in servicehuset.


Malin provsatt en moppe som hon vill ha!


Vi spelade Risk å drack en öl. Hade inga förtältsmöbler så vi tog dynorna.
Folk glodde in på oss. HEJ! Sa jag å Vinkade! "Shit dom såg mej glo!" å kollade bort.


Det gick att prata även när Adde skulle testa toan.


Linus älskade sin nya sköna säng! ................ZZzzz

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni verkar ha haft trevligt i ullared ändå!

2009-05-19 @ 20:53:20
Postat av: ida

Jag vill oxå ha en husvagn. Hellre det än en båt!!Tänk vilka balla semestrar vi skulle kunna ha. Jag gillar svenssonlivet om man tuffar till det lite. Man behöver ju inte vara så vuxen hela tiden även om man har barn o villa. Kan inte ni komma o hälsa på snart så kan vi umgås och grilla och spela dansbandsmusik i husvagnen. Per kan sova inne hos Richard så kan jag och du sova där ute!

2009-05-19 @ 21:13:18
Postat av: Mamma

Ni ser ut att ha haft en trevlig lillcamping i Ullared.

Linus sover jätte gott i husvagnen.

Vart bär det åsta nästa gång? Blir det midsommar på Vallsnäs eller?// Mamma

2009-05-20 @ 08:16:35
Postat av: Ann-Sofie

Hej! Trevligt ni verkade ha de:) Va de första campingen för i år? Kan tänka mig att de blev rädd när du såg dom. Inte många som hälsa på varandra här i sverige... Väldigt tråkigt tycker jag. ha de bra!

2009-05-21 @ 21:55:39
Postat av: moster Lotta

Jag längtar också ut på husvagnssemester, det suger ännu mer nu när jag ser detta.

Linus är ju för sööt!!! i sin mössa eller heter det hatt, i vilket fall är han super söt!!,han verkar ju inte må dåligt i sin nya säng.

Lite sur är jag för att ni fusk tränat med att sätta upp förtältet Kram från moster

2009-05-22 @ 17:04:04
Postat av: Mimmi

Det tog sin lilla tid att sätta upp det. Det var Adde å Per som gjorde det å Adde e ju inte för smrt :) , så det går nog bättre med mej...... kanske. Snart e det dax i alla fall! VALLSNÄS HERE WE COME!

2009-05-22 @ 17:57:00
URL: http://silvermiia.blogg.se/
Postat av: Cissi

Igår rullade vår gamla SMV ut från gården med nya ägare, så nån husvagnssemester i år blir det inte för vår del.

Hälsa Malin att vi aldrig glömmer hennes smarriga smörgåstårta!

2009-05-25 @ 20:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0