Fegenfesten


VÄLKOMMEN HEM!
Embla!
Föddes kl 00.08
Vägde 4450g
Tror hon var 52 cm lång.
Pluppade ut 7/5
Bajsade i vattnen å försökte drick upp det :)







Då var vi e Fegen i Lördags. Fegen hade fest. Det var kul.


Vi hade lite förfest hos oss.


Dom var nog inte jätte fulla när bilden togs... dom ser ut så. Knäppa alltså.


Här åket vi lite bil. Dålig bild men det fanns bara en bild på mej.


Jullan körde.


Tonna! Han e rolig när han fått något i sej... Lotta tycker inte alltid det.


Moster Lotta & Martin


En dreglande jätte bebis...... eller?.........Eller?


Hur kom vi in?


?


Vart e jag påväg? Gissa på! (taget i dag)


Hittade en boll på macken :)




/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kör genom Eldsberga på väg mot Genevad.

Skall bäbisen heta Embla, jag tänker på emla salva.

Förlåt! Johan och Malin om ni läser detta.

Har du tagit kort på Tant Lotta och Farbror Martin =)

Dom är väl för goa i den ådern, eller hur Mimmi??

Hur många bollar har du nu samlat på dig???

Nej! nu måste jag hjälpa Martin annars blir han arg.

Kram Mamma

2009-05-11 @ 19:30:10
Postat av: Mimmi

Jag kör från Genevadshållet mot Halmstad. Fin bild blev det i alla fall. Jag har nog 6 bollar som jag har hittat lite överallt. Kul sak att samla på. Bort rullade bollar!

2009-05-11 @ 19:37:33
URL: http://silvermiia.blogg.se/
Postat av: fidde

Ja du gillar att samla på bollar och bebisen var jättesöt!!

2009-05-11 @ 19:56:32
Postat av: moster Lotta

hm!! vad beyder vägmärket??? rumpa i vädret eller?? vad menar Stina med ålder (åder) jag o Martin ser inte ut att vara en dag över 20 (tycker jag i allafall) Vilken söt bebis förresten det var ett tag sedan Linus o Wilma var där eller inte sååå länge sen men det går fort. Det var en superfi husvagn ni har köpt, vi ska se när ni ska sätta upp förtältet första gången, pinnarna är säkert inte uppmärkta, så vänta o gör det tills jag är me så moster kan coacha er i detta puss o hej från moster

2009-05-11 @ 21:23:56
Postat av: Mimmi

Ni kan ju sätta er utan för er vagn, ta ett glas vin/öl å titta på! Det positiva är ju att jag å Lille Per e bra på att samarbeta. Finns ju dom paren som skriker på varandra å lever jävel. Kan hända att vi sätter upp det hos mor å märker pinnarna i förväg :)... eller e det fusk?

2009-05-12 @ 18:33:02
URL: http://silvermiia.blogg.se/
Postat av: Nathy

Åhhh min tjocka pappa:)

2009-05-13 @ 16:40:31
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0