Lånat dator igen

Nu har jag lånat en dator igen. Perras. Var tvungen att betala räkningar.

Lite trist nu när jag inte kan lägga in bilder, eller vad tycker ni?

Jag kan i alla fall kolla bloggen på Mobilen och min mail.

Kört borås i 2 dagar nu. I går var  jag hemma 18.50 i dag gick det bättre... var hemma strax över 17 tror jag. I morgon ska jag köra min runda som vanligt.

Det e ganska trevligt attköra Borås. Folket där är så mycket trevligare än Halmstadsborna. I Halmstad är dom så präktiga å försöker vara något. Boråsarna är mjuka, vänliga och glada.

Nu ska jag avsluta!

/M


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja det är roligt när vi får se lite bilder också :)

2009-09-03 @ 10:45:24
URL: http://geliica.blogg.se/
Postat av: Malin BF8A

Så du tycker att jag är präktig och att jag försöker vara något... BUUHUUUHHHÄÄÄÄ

2009-09-03 @ 12:37:52
Postat av: Yll

oj då där ser man hittade jag lastbils chauffören:P haha läget?

2009-09-05 @ 11:00:55
URL: http://musicboy.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Vem e du?

2009-09-06 @ 15:40:40
Postat av: Angelica

Har ni inte lagat datorn snart? :P

2009-09-30 @ 13:00:03
URL: http://geliica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok Mimmi halmstad borna är präktiga!! Det tackar din präktiga moster för, det är för att du inte förstår dig på staborna !!! du måste in till stan emellanåt o vänja dig vid oss du får gärna komma hem till din moster o träna, jag känner att det är min plikt att hjälpa dig Suck!!!!

2009-10-01 @ 18:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0