Torsdag

Har städat å rensat i dag. Linus har haft det tråkigt så i morgonska vi hitta på något.

Hanne kom förbi på en kopp kaffe och frågade efter laddaren till Tur 20. En gång gick den sönderoch då fick jag en ny, som inte funkade så jag fixade en egen och den tog jag med mej hem på semestern, glömde ju säga det till henne, är ju så van vid mina rutiner.

Linus sover utan blöja i natt så vi får ju se hur det går med det.

Jens vill ha party i VBG på wheels & Wings. Jag ska fixa något skoj för han. Jens ringde en dag å sa att han var tom på ideér och hade mej som hopp! Det är ju bra att någon gillar min fantasi!
Jag bad Jens säga tre saker/bilder fort som han tänker på när han tänker på sitt kalas. Det blev :
SKRATT BLÅ & TÅRTA. Så jag får utgå från det. Någon som har förslag? Han fyller 25 år.

/M

Kommentarer
Postat av: Lisa

alla ska få blå tårta och ha blå kinder när dom skrattar, eller varför inte blå pasta... kan fixa mycket med karamellfärg S

2010-07-08 @ 22:57:24
URL: http://villafarmen.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0