Bvc och äventyr!

Idag kl 8.30 var LInus på BVC. Han fick leka och prata med Agneta (sköterskan). Hon drog slutsatsen att han förstår väldigt bra och att han pratar långa meningar. Kruxet är att han e så otydlig. Vid 4 års ålder så gör dom hörselkontroll, men Linus ska få göra den tidigare och så ska vi till en Logoped (heter det nog) som kanske kan ge oss lite tips och övningar. Linus väger 12 kg... lika mycket som i Februari alltså, däremot så hade han blivit lite längre i alla fall!
 Linus fick en tatuering med en tiger på!
Efter Bvc besöket så körde vi till Ida och Juni. För att sedan dra vidare på äventyr!


Fröllinge slott. Idas broder Tomas bor jämte. Vi knackade på
hos honom men han öppnade inte. 10 min senare så ringde
Tomas upp, han hade vaknat PLUS alla 100 som sov över i huset.
Dom hade nog haft lite Party...


Vi tog Idas Scoda när vi skulle äventyra. Den är rolig att köra.


IDA står det finaste hon kan!


Här åt vi vår lunch. Motel Björkäng i Himle. Linus åt köttbullar
och potatis. Jag och Ida åt dagens som var stekt strömming med
potatismos och salladsbuffé. Vi bytte bajs på toa och köpte en glass
till Linus, som han inte åt upp. Ida vågade inte slänga ut den eftersom
det var en bil bakom, så vi fick stanna på en busshållsplats.


Juni satt fram med mej!


Det var en låååång backe upp till fästningen. Linus hjälpte Ida
upp genom att putta på Idas rumpa.


Äntligen uppe!


WC


Jag! Ida fick ta några bilder, annars är jag aldrig me på några
foton.


Åh...! En Kanon! Linus siktade på piraterna. Dom kom med en
liten segelbåt! Muppar!


Piratjävlarna!


Ida och Linus funderar lite...


Mörkt.


En sak undrade vi. Hur fick dom upp stenarna? Länge stod vi och
glodde på stenväggen...


PANG!!!


Efter fästningsbesöket så drog vi ner på stranden och gungade.


Här vill jag och Ida bo! Och vi vet båda att det en dag kommer
bli så!


Linus slickade på glassen!


Vi köpte en riktig glass!


Ida dumpa Richard. Hon har hittat
en ny "Pappa". Grattis!!!

Så det var allt för denna dagen. Nu ska jag sova och drömma om Idas nya kille. Undra om han går ihop med Per? Jaja.... Jag tror att jag kommer älska han! Ida älskar hans underläpp...

/M

Kommentarer
Postat av: Din älskling (Per inte Napoleon)

Hej nu skriver jag, det verkar ju som om ni har haft kul idag. Efterlyser lite fler bilder på Limpan och dig, men annars var det kul och intressant.. Puss på dig gumman.

2010-06-01 @ 22:22:29
Postat av: ida

Jag efterlyser lite fler bilder på mig...... när jag inte ser så jävla kobent ut...!!!

2010-06-05 @ 21:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0