Onsdag

Oj oj oj sicket väder! Ida och Juni hälsade på mej och Linus i dag/kväll. Vi planerade lite inför Linus pirat kalas och medans vi solade våra degiga kroppar. Sen ville vi ha kaffe och då slängde vi ihop en kladdkaka! Mums! Vi åt tills vi mådde illa! Juni blev trött och sen åkte dom hem.

Både ja och Ida var ganska trötta så vi fnittrade mest...

 
Nu har jag hittat frön i en låda som jag slängde ner i rabatten och vattnade lite på. Ville klippa häcken men hittar inte häcksaxen! Älskar ju att klippa häck!!! Per svarar inte på SMS heller! Skit Per!
Får la jämna tll kanterna i dom två små landen på fransidan i stället. Vill ha en skottkärra! SKulle ju fixat det förra året, men glömde det hela hela hela jävla tiden!

Nu kom jag på att jag glömt att ge mamma sin Morsdagpresent. FÖRLÅT! Jag e så glömsk.... å trött. Tror hon är van och förstår mej. Den står på bordet i alla fall.... fick vattna den innan.

Om det blir fint vädr i morgon så ska jag köra lastbil naken. Hatar när jobbyxorna klibbar mot benen. Mins fötter luktar ILLA! Men Men....

Blir inga bilder idag för ........ jag har inte tagit några!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0