Det var ett tag sedan

Här inne är man ju inte allt för ofta. Vet inte varför jag har en blogg. Det finns så fula mallar att välja här på blogg.se oxå. Om man inte vill betala för dom då vill säga. Nu bytade jag till blå för jag är så trött på den ljuva 14is rosa färgen jag hade innan.

 Jag å Linus har badat fotbad, duschar å jag har haft hårinpackning å ansiktsmask me.

Sitter här i mina pyjamasbyxor (prickiga) som jag älskar! Köpt på Ge-kås en gång i tiden för 50 spänn elle rnågot.
Så nu fick ni lite skönhet och mode här på bloggen oxå. Kanske ska dra ett recept oxå så har jag skrivit om allt som det brukar stå i bloggar.

Pannkakor med sylt.
Gör Pannkakor
Bre på sylt och rulla ihop.
ÄT!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0