Fullt ös!

Idag har jag verkligen haft ångan uppe. Körde Borås och efter det skulle jag till Tranemo Östra Frölunda, Mjöbäck och Ullared (valfritt). Jag trodde verkligen inte att jag skulle hinna Lossa i Ullared i dag. Kom dit fem i fyra, ringde på porten och hade värsta smilet och jag blev lossad! Självklart så hade jag tagit på mitt Maria Montazami läppstift innan. Jag tar alltid på lite sådant när det behövs lite extra charm. Bla i morse när jag skulle lasta och företaget hade frukost, men jag blev lossad. Är nöjd med min arbets insats då mitt mål var att hinna me Ullared. Så jag tror inte jag har några problem att lyckas bli fin till sommaren. Vill jag något så blir det så!

Jag hämtade LInus på dagis å trog me han till terminalen där han drack saft å åt kaka me Morfar Tony medans jag losade. Sen drog vi till Hylte och handlade. Linus hade en liten vagn och jag hade en stor, sen gick vi där på rad mellan hyllorna. Rätt som det var så blev jju Linus kissig. Han tittade på mej meed hundvalpsögon... Vi hittade personal som sprang, ja SPRANG me oss till dass.

Hemma så åt vi en god kvällsmat. Och jag har bakat hälso bröd för jag är sååååå jävla duktig!

Även tränat överdelen av kroppen då benen känns tunga som skrot. Nu vet jag hur robotar känner sej.

Ska Duscha och läsa en tidning nu, och ringa min Per så klart! Han e i Lillehammer nu.... Var ju ett tag sedan det var OS där, Hallå eller! (som Tony brukar säga i varannan mening)!

/M

Kommentarer
Postat av: Rexan

Jag har inte fikat idag med linus?? Det får väll bli lossas morfar VA!!!Eller.

2011-01-27 @ 17:14:41
Postat av: Mimmi

Morfar Tony brukar vi säga! Du är ju Morfar! Vi har ju Mormor Cissi me.

2011-01-27 @ 18:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0