Längesedan.

Ja det var ju ett tag sedan som jag var här och skrev. Har väl inte vart på humör antar jag för det där med bloggen går ju vågor. Nu är julen över och jag ser framemot vår. Kan det vara Vintern som har "blockat" mitt blogg skrivande. När jag tittar på andras bloggar så blir jag lite stressad.... för att jag inte skriver. Får väl se om det kommer igång snart. Känner mej kreativ och då innebär det skriva, tänka, måla å andra projekt. Typ allt på en gång.

Saker som har hänt den senaste tiden.

+ Jag har blonderat min utväxt ( gjordes idag faktist).
+ Jag har börjat dansa linedance
+ En kusin har fått barn.
+ En annan bor i Australien
+ Och en har köpt lägenhet.
+ Har budat hem ett RISK på tradera.
+ Linus svär & är tyken..... äntligen!
+ Per har bytt jobb 2 ggr. Nu kör han specialtransporter, det går bra för han.
+ Jag fick en ny mobil i julklapp, en Samsung Galaxy S

Nu ska jag duscha och sova.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0