Min vän Ida

Tjena!
Jag kom på att jag gillar bollar och cirklar. Om jag ska måla en tavla så tänker jag först på en boll. Konstigt va! Undra varför jag dras till bollar.
 När jag är ute och kör lastbil så kan jag se bollar i diket. Bollar som barn har tappat och blivit bortglömda. Jag kan ju aldrig stanna när jag ser en boll för det är likosm forsent eller det kan skapa en farlig trafiksituation. När jag och Min familj är ute och kör, kanske har vart ute och handlat eller något så brukar jag skrika till Per " Stanna!!!" Han tvärnitar å undrar va fan det e me mej. Ut far jag och vipps på kommer jag inrusande i bilen med en boll!

Här är ett foto på Ida som jag har gjort lite runt .... som en boll. Hon hade passat bra på en såndär plastboll som det brukar vara Nalle Puh eller My Little Ponny motiv på.






Andra saker man kan göra på datorn när man har tråkigt är ju att rita i paint.
Ett bort glömt program som alla har i sin dator.
 Det blir så grymt fula biler! Varför måste allt vara så jävla fint, snyggt å läckert?
Läckert är ett ord som min svärmor brukar använda mycket............ kom jag på.



Tack för mej!
 Jo förresten! Undra om det e någon som läser här? Är det de?


/M

Kommentarer
Postat av: Suss

Hej Mimmi!



Jag brukar titta in ibland och se vad du har för dig:-)



Sussann

2011-01-21 @ 16:57:33
Postat av: Mimmi

Va kul att någon är här å kommenterar! Vem Sussann är det? På Jobbet eller? Jaja kommentera på i alla fall då blir jag sååååååå glad! :)

2011-01-21 @ 17:26:42
Postat av: Rexan

Whiskyn räddade mig från facebook det är klart att vi tittar in . Men du har för långa uppehåll i bland!!!!!!!!

2011-01-21 @ 18:16:42
Postat av: ida

Jag brukar titta! Men det var bra länge sedan nu...



Fina bilder förresten..... Särskilt bollbilden på mig. Fin och läcker.

2011-01-23 @ 16:08:28
Postat av: hannaaah

Jao, ibland så läser man vad du gör för bus ;P

2011-01-23 @ 23:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0