Nu kom jag på det!

Nu har jag hittat ett sätt att träna på!
Dammade av min gamla Blossom DVD och tryckte i den i Datorn! Vi har ju TV-skärm som datorskärm så det är ju stor å fin bild och sedan var det till att hoppa runt.
 
Jag valde det första och lättaste programmet alltså ABE 30 min lätt. Jobbigt och jag luktar svett så det gjorde nog något på min lilla kropp.
 Det roliga är att det fanns typ 10 program att välja mellan och det första tyckte jag var jobbigt. Antar att man får göra dom stegvis. Eller ska jag köra på "super duper mega stenhårt" programmet imorgon kanske?

Jag har ju ingen självdiciplin. Men när jag ligger på golvet och ålar omkring så kan jag liksom inte ljuga å fuska för Blossom även fast hon inte ser mej. Men det sitter väl kvar sedan jag var liten och trodde att dom i TV:n såg mej. Undra om Linus tror det.


Ja denna DVD:n. Den rekomenderar jag.

Kommer ni ihåg den här serien


Det är alltså inte till denna serien jag tränar. Men fan va fräck hon var den där bruden.
Eller var det kläderna som gjorde det?

/M

Kommentarer
Postat av: karro

hahaha serien blossom va de första jag tänkte på när jag läste, men så tänkte jag vafan ha hon gjort en tränings video...hmm... så kom jag tänka på den riktigta blossom o då fattade jag hahaha ;)

men klart man minns blossom serien as bra :D

2011-01-23 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0